My Travel blog- Snow Hike // Mein Travel blog- Schneewanderung (ENG/DEU)

Hello photo friends
Hallo Foto freunde

During my last winter
vacation in Austria with my
family together we made
some nice snow hikes, where these great photos were taken.

Bei meinem letzten Winterurlaub in Österreich mit meiner Familie zusammen haben wir einige schöne Schneewanderungen gemacht, wo diese tollen Fotos entstanden sind.

We had a lot of fun in the snow, especially my little one who had never seen so much snow until then.
I have concentrated a little more
on photography, but it
was a great short vacation and we are already looking forward to the next one, because then my son is a little older and we can do much more with him!

Wir hatten viel Spaß im Schnee, vor allem mein kleiner, der bis dahin noch nie so viel Schnee gesehen hatte.
Ich hab mich zwar ein wenig mehr auf Fotografieren konzentriert, aber es war ein toller Kurzurlaub und wir freuen und schon auf den nächsten, denn dann ist mein Sohn noch was älter und wir können viel mehr mit ihm machen!

I hope you like my shots and follow me for more.
Also check out my quiz and leave a tip.
Here is the link:
https://ecency.com/hive-121566/@bechibenner/ratespiel-hive-gold-quiz-15

Ich hoffe euch gefallen meine Aufnahmen und ihr folgt mir für mehr.
Schaut euch auch mein Quiz an und lasst ein Tipp da. Hier der Link:
https://ecency.com/hive-121566/@bechibenner/ratespiel-hive-gold-quiz-15



0
0
0.000
4 comments